fredag 16. desember 2011

Dagens diskusjon.

Eller gårsdagens. Lagte Marianne for lite ris eller ei?
Marianne: Nei, eg fylte bare anvisingen på pakken. Kanskje me bør spisa mindre ris, enkelt og greit.
Ole: Den mengden ris du har lagt nå e så møje som, og legg merke te dette; DU trenge for å ble mette.
Marianne: Hmm.... Det va kanskje litt lite ris.
Ole: Eg vil laga ein ny regel. Me ska alltid ha tri porsjonar ris, fira ska ittestrebast.

Det sista e kje heilt sant. Eg trur kje han sa det. Men det konne godt vert. Eg hørre stadigt vekk frasen: "Eg vil laga ein ny regel". Det sista va om ka madvarer som ska ver i leilighets. Den forrige om ka tid gardinå på soverommet ska tas opp. Der e stadigt vekk et utvida regelverk i dette samlivet, stort sett lagd og utøvd av Ole. Eg gjer som eg alltid har gjort, tar det som det komme og leve i fred og fordraglighet.

Idag har me begge fri. Eg tror eg har fått viljen min, så me ska ut og hogga julafuru. Eller saga ner som Ole seie. Eg lure på koffår ikkje eg har ei motorsag og. Kanskje eg kan få den an kjypte på Finn.no ein veldigt seine lørdagskveld. Som me henta ein plass det va politi-razzia. Ånei, det va når an sko henta reservenygglane te Vectraen. Me har ikkje reservenygglar te Vetraen.

Det e førjulstid. Leiliheten e moderat julepynta. Svigermor har komt med julakaker, og pepperkakehuset e ferdigt pynta med eminent hjelp fra Oda og Jane Brit. Me ska te Flekkefjord i julahelgå. Satse på nysnø, julastemning og familiekos.


Ha ei velsigna jul.


















(Fin-fint. Nå bler kanskje jula-furu og pynta snart. Då bler det julastemning!)

1 kommentar:

  1. nå er det ikkje så sunt med ris... ikkje poteter heller,pasta er fy det også, men ka ska me da velga? Kan ikkje dokk ta en diskusjon på det heller!

    SvarSlett