onsdag 29. april 2015

Ein litt velfortjent pause?

Hoho. Dette må ver det ein kalle bloggtørke. Mye har skjedd siden sist blogginnlegg. Tri år, to graviditeter, to jentungar og same mann og kåna. Eller gamlemor som min bedre halvdel like å kalla meg.

I år blir eg et år nærmare 30. Det e ingen alder. Men spørsmålet e om min mentale alder har passert 30 for lengst. Mulige tegn på dette:
- Eg tok med svigerfarmor på shopping. Fant sjøl ein nydelige bluse. På PM (Personlig Mote), svigerfarmors favorittbutikk. E an fresh eller gæmlisfresh?
- Eg e fortsatt ikkje gla i høg musikk. Og heller ikkje lyd fra mange plasser på ein gang.
- Eg e gla i ragger. Ikkje reggae altså. Fryse på føttene.
- Eg brukte frasen "Eg minnes..." i fullt alvor her om dagen.

Jaja, mental alder og fysisk alder. Godt min mann e gla i gamle damer. Helst øve 80.

I dag har eg blogga ein aen plass og. Men eg e kje klar for å legga ut link der ennå. Må venta litt.
Ha ein fin dag. Va visst litt rusten i blogging.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar