torsdag 3. november 2011

MOS

Marianne og Ole Sande. Med ein Solheim inni der ein plass. Nytt par på plass. Ny blogg på plass. Alt e velstand. Stort sett.

Me har delt tankar og mål for bloggen. Eg føle min blogg e regelrett død itte an blei printa ud og bonden inn i bokform. Ole har aldri komt igang med bloggen sin itte han sletta den forrige legendariske bloggen. Han vil dessuten at me ska dela våre mindre viktige kranglar på denne bloggen. For å søka parti, vel og merka.

På tide å starta med ny giv.

Fred ut. God blogg!

4 kommentarer:

  1. Beklage for å ha bidratt te døden for den gamle bloggen, samtidig juble eg for den nye!!!

    SvarSlett
  2. Sette bare pris på det, veldigt kjekt å ha an i bokform! Men eg klare kje skriva någe på bloggen nå, for då e det kje i bokå ;)

    SvarSlett
  3. Eg tar parti med Ole når det gjelde LysePVR'en.

    SvarSlett
  4. ja? ska dokk bare ha ein blogg uden å bruga an?!?!

    SvarSlett